21.05.2018

ipos warszawa

Często słyszę od chwili właścicieli placówek usługowych lub handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą stale gotówką natomiast nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, bądź rzeczywiście nie potrzebują? Skąd posiadacz sklepu, bądź innego punktu, dokąd przyjmuje płatności wie, iż jego klienci wolą opłacać gotówką, i nie kartą? Przecież właściwie nie korzeń ich o to. Może gwoli części klientów owo duży wysiłek, iżby zabrać ze sobą wystarczającą ilość gotówki w portfelu, tak aby zdołać zapłacić wewnątrz świadczenia usługi czy też zakupione produkty. Bo trzeba o tym pamiętać, wyszukać bankomat w okolicy, zapuszkować się, zdążyć, etc. Oczywiście, iż nieczęsto o tym nie mówią właścicielowi, jednakowoż sprzedawcy, dlatego że alternatywa płacenia kartą nie jest w celu klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azali nie wskazane jest docenić tego wysiłku klientów oraz ułatwić admitancja aż do swoich usług lub towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo testowanie każdy posiadacz placówki musi sobie sam odpowiedzieć. Dla tych, którzy w tym momencie chwilowo rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, lecz nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści i wady, przygotowałem celny poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety natomiast wady terminal pos w punkcie usługowym względnie handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy wówczas zastanawiają się, gdzie wykonać zakupów, kto sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy para placówki są w pobliżu siebie, mają analogiczny aspekt usług ewentualnie produktów tudzież zbliżone ceny, interesant być może wyselekcjonować tą, w którym mógłby odwzajemnić się kartą. Szczególnie, gdyby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w czasie jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, azali droższych produktów, etc. To może być niemożliwe, jak na przestrzeni wizyty pojawią się nowe okoliczności natomiast okaże się, że do przewidzianej ceny trzeba dorzucić dodatkową kwotę, natomiast delikwent nie będzie taką dysponował. Co wtedy zrobić? Prosić go, aby poszedł do najbliższego bankomatu, podać nr konta i liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się w toku kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej i chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika to spośród faktu, że waluta cielesny jest namacalny, należy go realnie wydatkować spośród portfela, wprawdzie środek pieniężny na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego zaś wynikające z tego udogodnienia przypuszczalnie posłużyć wewnątrz pozór aż do podwyższenia cen.